Albert Verbeek

Elektrische gitaar/akoestische popgitaar

Nieuw!  Bekijk hier mijn introductie video

Over Albert

Albert Verbeek studeerde in 2004 cum laude af aan het Conservatorium ArtEZ. Inmiddels heeft hij een ruime speel- en leservaring opgebouwd. Hij speelde o.a. op het North Sea Jazz festival en was met zijn band The Junes te vinden in het clubcircuit (Paradiso, Melkweg) en op festivals. Als sessiegitarist speelde hij bij Bertolf en is hij te horen in filmmuziek. Nu is hij druk met zijn eigen Trio Verbeek waarvoor hij zingt, componeert en gitaar speelt.

Sinds 2006 geeft Albert met veel plezier les bij DNM. Twee oud-leerlingen van hem studeren inmiddels aan het Conservatorium van Amsterdam.

Gitaar

De gitaar is een enorm veelzijdig instrument. De grootste hits van The Beatles tot The Red Hot Chili Peppers zijn bedacht op de gitaar. Tijdens de lessen wordt een breed scala aan technieken en stijlen aangeboden, aangepast aan de wensen van de leerling. Of het nu het akoestische werk van John Mayer, de riffs van The Arctic Monkeys of het spelen van jazz- en latingitaar betreft; er valt oneindig veel te leren.

Er is veel ruimte voor improvisatie en eigen compositie. De docent maakt bovendien gebruik van handige moderne gadgets: Amazing Slow Downer, Band in a Box en Guitar Pro maken de les tot een hedendaags muzikaal feest!

Bandproject
zang

Kinderen leren meteen meespelen met pophelden als Adele, Nick & Simon of Bruno Mars. Zo ontwikkelen ze al vrij vroeg een bandgevoel, van belang voor het Bandproject dat de Popschool van De Nieuwe Muziekschool ieder jaar organiseert.

Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. (Keith Richards)

Hoe oud?

Gitaarles is voor iedereen. Vanaf 7 jaar kan je al les nemen. Maar Albert geeft ook les aan volwassenen!

albert_jonas

Akoestisch of elektrisch?

Het is een misverstand dat je eerst akoestisch gitaar zou moeten kunnen om lekker op een elektrische gitaar te kunnen jammen. Je kan evengoed meteen met elektrisch beginnen als met akoestisch. Net wat je leuk vindt. De pop-, rock-, jazz- en bluestechnieken die je bij Albert kunt leren zijn op beide instrumenten in de basis hetzelfde.

Proefles?!

Bel of mail Albert voor een vrijblijvende proefles!

Telefoonnummer:06 – 4149 8967
Email:verbeek@hotmail.com
Web:www.trioverbeek.nl

(de tabel op je mobiel  heen en weer schuiven om alle info te kunnen zien, of je telefoon kantelen)

LESVORMLESDUURJAARTARIEF < 21jrJAARTARIEF ≥ 21 jrLESSEN
individueel les wekelijks30 min.€ 1.210€ 1.46438
  • Lessen van 45 min. en 60 min. zijn in overleg ook mogelijk.

Video’s:

Met Bertolf en Kasper van Kooten bij DWDD