Sint-Vituscollege
Beerensteinerlaan 69
1406 NRĀ Bussum

De muzieklessen worden gegeven op de eerste verdieping van het Rode Gebouw.
De drumlessen worden gegeven in de drumcabine, in de kelder van het gymnastiekgebouw.

Vanaf Station Naarden Bussum (20 min lopen):

Uitgang station: langs het spoor over de stationsweg. Bij de spoorbomen oversteken. Rotonde links-rechs ( Nieuwe ’s Gravelandseweg ). Deze weg volgen, langs het Willem de Zwijgercollege. Voorbij de Vijverberg rechtsaf de ’s Gravelandseweg aanhouden (zie rode lijn op het kaartje). Vervolgens links aanhouden. Voorbij de kruising ziet u een plantsoen met vijver aan de linkerhand . De school ligt daar achter . Om er te komen kunt u door het plantsoen heen lopen. 20 minuten lopen.

Auto vanaf de A1, komend vanaf Amsterdam:

Afslag Naarden, bij de eerste stoplichten R(echts)A(f) (Wilhelminalaan). Deze weg blijven volgen (Cvd Lindenlaan, Groot Hertoginnenlaan, Prinses Irenelaan, Bredelaan ) . Voordat de Bredelaan naar rechts buigt en overgaat in de Nieuwe ’s Gravelandseweg gaat U scherp naar Links (=Nw ’s Gravelandseweg) (zie blauwe lijn op het kaartje). Vervolgens bij het parkje rechts anhouden: de Beerensteinerlaan. Na 200 meter is aan de rechterkant de ingang van de school.

Auto vanaf de A1 komend vanaf Amersfoort:

Afslag Bussum(7), na de bocht richting Naarden , rechts af over de snelweg richting Jan Tabak. Bij de stoplichten van Jan Tabak L(inks) A(f). Deze Brediusweg volgen . Bij stoplichten rechtdoor tot aan de spoorbomen. Oversteken, Rotonde links-rechs ( Nieuwe ’s Gravelandseweg ). Deze weg volgen, langs het Willem de Zwijgercollege. Na de Vijverberg rechtsaf de ’s Gravelandse weg aanhouden (zie blauwe lijn op het kaartje). Vervolgens links aanhouden. Voorbij de kruising ziet u een plantsoen met vijver aan de linkerhand . De school ligt daar achter . Om er te komen moet je het plantsoen omrijden.

De muzieklessen worden gegeven op de eerste verdieping van het Rode Gebouw.