Gaby van Helsdingen

Zang

Waarom klinkt die zangeres op de radio toch beter dan jij? Behalve de gangbare zangtechnieken zijn daar veel geheimen over te ontdekken. In mijn Gospelkoor op De Nieuwe Muziekschool merk ik dat de cursisten deze informatie gretig tot zich nemen.

Daarom geef ik vanaf seizoen 2022-2023 ook privé zangles op De Nieuwe Muziekschool. In mijn lessen werken we stap voor stap aan het ontwikkelen van je stem, waarbij de Estill Voice Training de onderliggende methode vormt.

Over Gaby

In 1997 heb ik mijn diploma zangpedagoog aan het Sweelinck Conservatorium Amsterdam behaald. Ik heb voor theaterproductie bedrijf  ‘Opus One’ als zangdocent en arrangeur gewerkt aan diverse theaterproducties. Ik ben als zangdocent werkzaam geweest op dansacademie Lucia Marthas, het Conservatorium van Utrecht en de Muziekschool Amsterdam. Als muziekdocent aan het A. Roland Holst College.

Ik heb ervaring als zangers in allerlei bands in verschillende stijlen, van Bigband tot Top 40 en eigen werk en samen met Jeroen van Helsdingen 2 CD’s gemaakt: ‘We Welcome you‘ en ‘ Still at your side‘.

Gospelkoor

Gaby leidt ook het Pop, Soul en Gospeloor van De Nieuwe Muziekschool. Bekijk meer informatie op onze Gospelkoor pagina.

Contact

(de tabel op je mobiel  heen en weer schuiven om alle info te kunnen zien, of je telefoon kantelen)

Telefoon:06 3032 2230
e-mail:gabyvanhelsdingen@hotmail.com

LESVORMLESDUURTARIEF < 21 jrTARIEF ≥ 21 jrLESSEN
Individueel les wekelijks30 min.€ 1.155€ 1.39838
Individueel les wekelijks45 min.€ 1.770€ 2.14438
Individueel les per twee weken45 min.€ 935€ 1.13019
Individueel les per twee weken60 min.€ 1.155€ 1.39819
  • Gaby geeft les op de maandag en dinsdag.