Louise van de Sande Bakhuyzen

Piano, Klassiek én Popmuziek

“Als pianiste voel ik mij thuis als concert pianist aan een vleugel maar ook in een Popband waar ik meer soorten toetseninstrumenten kan spelen én zingen”

Over Louise

Mijn naam is Louise en ik ben in 1994 afgestudeerd bij Danièle Dechenne, als klassiek pianiste. Sindsdien heb ik veel opgetreden waaronder meerdere malen in de Kleine Zaal van het Concertgebouw. Daarnaast heb ik me ook ontwikkeld als pop/rock muzikante en zing bovendien ook graag. Ik maak ook deel uit van de Fleetwood Mac tribute band Mirage. Mijn passie is zingen en spelen! Maar ook lesgeven is iets wat ik enorm graag doe!

“Ik heb van jongs af aan de liefde voor muziek meegekregen en vind het heel erg belangrijk en geniet er van om dat weer door te kunnen geven”.

Ik heb ruim twintig jaar ervaring met lesgeven aan verschillende muziekscholen en muziekcentra. Ik geef bij De Nieuwe Muziekschool les op donderdag.

Over de les

Ik heb ervaring met zeer verschillende muziekstijlen (van klassiek tot pop en soul tot reggae). Dit rijke stijlenpalet pas ik toe in mijn lessen. Ik laat je kennismaken met verschillende soorten muziek, en ik geef je bovendien de vrijheid om je eigen favoriete nummers uit te zoeken en te leren spelen op jouw niveau. Daarnaast besteed ik in de lessen uiteraard veel aandacht aan techniek, theorie en bladmuziek (leren) lezen.

Ik help je niet alleen om solo piano te leren spelen, maar help je ook op weg als je in een band  of ensemble wilt spelen. Zo kun je als de toetsenist van een band keyboard-, strijkers- of blazerspartijen leren spelen. Dit kan je ondersteunen om mee te doen aan een jaarlijkse bandjesproject of een cursus Bandcoaching van De Nieuwe Muziekschool.

Telefoon:06 2707 0121
e-mail:lvdsb@planet.nl

(schuif de tabel op je mobiel  heen en weer om alle info te kunnen zien, of kantel je telefoon)

LESVORMLESDUURTARIEF < 21 jrTARIEF ≥ 21 jrLESSEN