Marijn Vlijm

Flamenco Gitaar & Klassiek Gitaar

Nieuw!  Bekijk hier mijn introductie video
Direct naar lestarieven, contact

Over Marijn

In 2002 ben ik  afgestudeerd aan het Conservatorium van Amsterdam in de Tweede Fase voor de hoofdvakken klassiek- en flamencogitaar. Tijdens mijn studie heb ik onder andere als muziekdocent aan de PABO in Amsterdam les gegeven. Naast het geven van concerten heb ik duidelijk voor het muziekonderwijs gekozen. Sinds 2004 geef ik les aan twee muziekscholen, waaronder de Nieuwe Muziekschool. Tevens begeleid ik flamenco danslessen aan een dansschool in Amsterdam. Ik denk dat ik door alle studie, masterclasses en concerten die ik heb gedaan de nodige bagage heb om leuke, leerzame en inspirerende lessen te geven aan alle leeftijdsgroepen. Zowel beginners als gevorderden zijn welkom om zich te bekwamen in Klassiek repertoire, Flamenco en Popmuziek.

Gitaar en Ukelele

Gitaar is een ontzettend veelzijdig instrument, en dat is mijn grootste passie! Klassiek en Flamenco op akoestische gitaar, maar ook pop op elektrische gitaar zijn mijn specialiteiten.
Inmiddels ben ik er ook achtergekomen dat het begeleiden van muziek ook kan met een Ukelele. Het kan soms praktisch zijn om met ukelele te beginnen, omdat het klein is en wat simpeler dan een gitaar. Vooral als je nog kleine handen hebt. Het spelen van akkoorden (de meest voorkomende manier om gitaar of ukelele te spelen) is hierop vaak iets makkelijker dan op gitaar. Leuk als bijinstrument naast het ‘gewoon’ gitaarspelen, maar ook ideaal om bijvoorbeeld naast je zangles te leren jezelf (of anderen) te begeleiden met een Ukelele.

Contact met Marijn

Telefoon:06 5478 5508
e-mail:marijnvlijm@gmail.com

Lestarieven cursusjaar 2023-2024

(schuif de tabel op je mobiel  heen en weer om alle info te kunnen zien, of kantel je telefoon)

LESVORMLESDUURTARIEF < 21jrTARIEF ≥ 21jrLESSEN
Individueel les wekelijks60 min.€ 2.255€ 2.72938
Individueel les wekelijks40 min.€ 1.600€ 1.93638
Individueel les wekelijks30 min.€ 1.205€ 1.45838
Individueel les wekelijks20 min.€ 850n.v.t.38

N.B.

• Het jongerentarief tot 21 jaar is vrijgesteld van BTW.
  • Een seizoen heeft standaard 38 lesweken. Vakanties worden niet meegerekend.