Muziekles cadeau geven

🎁🎁 🎶🎶 VERJAARDAG OF ZOMAAR? GEEF EENS MUZIEKLES CADEAU!  🎶🎶 🎁🎁

Natuurlijk is muziekles een fantastisch cadeau om te geven. En heel origineel trouwens 🥳

Laat je vrienden of familieleden met dit cadeau eens een instrument uitproberen, of blaas bij hen het leven terug in een oude hobby. Muziek maken is een geweldige ervaring, en je kan je er op allerlei vlakken heerlijk mee uitleven. En als iemand al muziekles heeft kan die ook eens een ander instrument uitproberen.

Je kan kiezen uit de volgende opties:

1 les à 30 minuten                   €30 >> Feestdagen 2022 actie voor €25

2 lessen à 30 minuten            €60 >> Feestdagen 2022 actie voor €50

3 lessen à 30 minuten            €90 >> Feestdagen 2022 actie voor €75

-meer lessen is uiteraard meer plezier én meer resultaat!
-je kan de lessen volgen bij één of verdelen over meerdere instrumenten.
-de lesfrequentie stem je af met de docent.
-Er is veel keuze. Kijk maar op deze website onder lesaanbod.
-De cadeaulessen bestel je via email: info@de-nieuwe-muziekschool.nl

Er zijn wel enkele voorwaarden:
-je kan de lessen alleen volgen bij De Nieuwe Muziekschool in Bussum, gehuisvest in het Vituscollege op de Beerensteinerlaan 69.
-de lessen zijn te verzilveren tot uiterlijk 30 juni 2022.
-de cadeaulesssen vervangen niet reeds eerder afgenomen lessen.
-wil je méér dan 3 lessen, dan geldt het tarief van de docent.

Muziek geven is een geweldig cadeau!

Beknopt de werkwijze:

1. boek het gewenste cadeaulessenpakket via email. Vermeld ook voor wie je het bestelt, en eventueel (als je dat al weet) wat de specifieke wensen zijn.
  2. wij sturen je vervolgens een bevestiging én een factuur.
  3. na ontvangst van je betaling ontvang je van ons een digitale voucher met de naam voor wie het cadeau is en een uniek boekingsnummer.
  4. Je geeft de lessen als cadeau. Een super leuk en verassend moment natuurlijk!
  5. de cadeau ontvanger neem contact met ons op en maakt zijn/haar wensen kenbaar.
  6. Wij leggen het contact met de gewenste cursus en beschikbare docent en de cadeau ontvanger kan zij/haar les(sen) afspreken.