Lucky Chops Brassband

Speel je een blaasinstrument, drums of bas en wil je graag in een band spelen? Misschien is de Lucky Chops Brassband dan wel wat voor jou!

Brassband

Een brassband is een band met blazers en ritmesectie (bas en drums). Er is geen zang in een brassband. De blazers spelen de hoofdrol en spelen popmuziek, jazz of house. Lucky Chops is zo’n brassband. Zij spelen de muziek die zij zelf leuk vinden (pop, house, jazz) en doen er ook nog coole moves bij. Ze zijn ooit begonnen in de metrostations van New York, maar nu zijn ze bekend geworden via YouTube en touren ze over de hele wereld. In de Lucky Chops Brassband van De Nieuwe Muziekschool spelen we muziek van hun, en van een andere bekende brassband, genaamd Gallow Street. Na elke serie van 10 lessen sluiten we af met een spetterend concert!

Bekijk deze films van de twee brassbands om een idee te krijgen:

Onze docent

Onze saxofoondocent Itai Weissman verzorgt deze Brassband. Hij heeft veel ervaring in het spelen in bands en improvisatie en kan zijn kennis en enthousiasme als geen ander overbrengen op de leerlingen. Meer informatie over Itai kun je lezen op zijn docentenpagina.

Wanneer en voor wie

Behalve voor de leerlingen van De Nieuwe Muziekschool is de bandcoaching ook te volgen door leerlingen van andere muziekscholen. Je kunt jezelf hier direct online opgeven om mee te doen. Hier kun je ook je voorkeur voor datum/tijd doorgeven.

Op de volgende dagen worden de Lucky Chops Brassband lessen gehouden:

[table th=”0″]

DAG|TIJD (+/-)|DOCENT
Dinsdag|19.00 – 20.00 |Itai Weissman

[/table]

[table th=”0″]
Itai Weissman|06 4300 5586|waismane@gmail.com

[/table]

Lestarieven

Het kost maar €16,- per les, of €17,- als je (nog) geen privéles volgt bij ons. En elk seizoen zijn er twee series van 10 lessen. Elke les duurt 60 minuten.

Voor meer algemene informatie over onze diverse samenspel mogelijkheden, kijk op onze pagina ‘Samenspelen in een bands, ensemble of workshop’