Vioolles en Celloles Bussum

Heb je ooit willen spelen in een kleine kamermuziek-groep, een strijkorkest of in en grote symfonieorkest? Of een instrument leren spelen waarmee je vrij makkelijk met andere kan spelen, of wil je juist alleen in je eigen kamer mooie melodieën spelen van beroemde componisten zoals Bach of Saint-Saens?

Volg dan  vioolles of celloles bij De Nieuwe Muziekschool. Wij hebben twee viooldocenten  Lizette Bertelsmann en Carlos Gomez, en een cellodocent Bence Huszar. De lessen zijn voor jong en oud, beginners en gevorderden. Al onze docenten zijn gediplomeerd, en hebben ruime ervaring met optreden en lesgeven. Kies de docent die het beste bij jou past.

Onze docenten werken met eigen en bestaande lesmethodes. Er zijn allerlei lesvormen, groepsles (voor heel jonge kinderen bijvoorbeeld), privé- of duoles. Plezier staat voorop, en regelmatig oefenen draagt hier zeker aan bij.

Voor meer info over de docenten, hun achtergrond, lesstijl, tarieven en het aanvragen van een proefles; kijk op de docentenpagina. Al onze docenten bepalen hun eigen lesvormen en tarieven. Bereik hun persoonlijke pagina via de links onderaan deze pagina. Meer info over orkesten en ensembles vind u hier.

Lizette Bertelsmann | Carlos Gomez| Bence Huszar