Leerlingenconcert op de Spielgestraat Kerstmarkt

De door ons gecoachte bands en andere leerlingen treden op zondag 8 december tussen 13:00 – 14:30 uur op tijdens de Spiegelstraat Kerstmarkt. Zet ‘m in je agenda!

Warme Winteravond nieuwe stijl in de middag!

Dit jaar steken we onze jaarlijkse Winteravond in een nieuw jasje en treden openbaar op tijdens de gezellige Kerstmarkt aan de Spiegelstraat in Bussum. Onze leerlingen hebben hard gewerkt om voor jullie en alle bezoekers op te treden met veel leuke muziek, en zeker niet alleen maar kerstliedjes.

De sfeervolle en gezellige kerstmarkt is echt een begrip in Bussum en omgeving en trekt jaarlijks vele bezoekers. De Spiegelstraat is zondag 8 december in kerstsfeer met kramen van de lokale ondernemers en ook veel kraamhouders vanuit de regio. Er is ook een levende kerststal waar de dieren geaaid kunnen worden door jong en oud.

Mis het niet en kom onze leerlingen aanmoedigen onder het genot van een gluhwijn of warme chocomel!

Wanneer: Zondag 8 december van 12:00 – 18:00 uur. Wij treden op van 13:00 tot 14:30 uur
Waar: Spiegelstraat Bussum. Podium op de hoek van de Spiegeldwarsstraat