Muziekfestival picknick als muzikale afsluiter – 30 juni

Hoe leuk is dat!!
Op Zondag 30 juni toveren we het grote grasveld bij het Vituscollege om tot een ongedwongen muzikaal festijn waar iedereen met het gezin kan picknicken en luisteren naar onze leerlingen die een gevarieerd programma zullen laten horen.

Er komt werkelijk van alles aan bod. Strijkers, zang, bands, pianisten, drummers en meer. Het speelt zich af van 12:00 uur tot uiterlijk 15:00 uur. En achterin op het veld is er genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Wel graag zelf een deken meenemen om op te zitten, en je eigen eten en drinken.
We stellen het op prijs als je ons laat weten dat je komt. Dat kan via Facebook door bij de aankondiging aan te vinken dat je komt. We zullen via Facebook ook het programma bekendmaken.
Als het weer onverhoopt tegen zit verhuizen we alles naar de aula of de gymzaal van het Vituscollege. Maar we hopen uiteraard op mooi weer. Alle deelnemers succes met de voorbereidingen!