Saskia le Poole, terug van weggeweest!

Saskia le Poole is als cello docente weer terug in ons team, en daar zijn we heel blij mee! Een zeer veelzijdige docente die zich in alle muziekstijlen profileert. Ook op de ‘electric’ cello.

Ze is in 2012 afgestudeerd aan het Fontys Conservatorium in Tilburg en is actief celliste in diverse ensembles en bands. Iedereen is welkom op haar celloles, of je nu heel jong bent, of ouder wilt beginnen, of misschien als scholier/student af en toe les wilt, het kan allemaal! Saskia werkt met een strippenkaart, dus extra flexibel voor leerlingen die niet wekelijks tijd hebben. Kijk op haar docentenpagina voor meer informatie.