Nieuw bij De Nieuwe Muziekschool: Theaterlessen!

Acteren, dansen en zingen. Het komt allemaal samen in de nieuwe theaterlessen die vanaf donderdag 7 maart starten bij De Nieuwe Muziekschool. We zijn hiervoor een samenwerking aangegaan met Brechje Janssen van Kunst en School Bussum. Zij verzorgt elke donderdag theater en theaterdans lessen in het Vituscollege voor kinderen van 4 tot 13 jaar oud.

De lessen zijn opgesplitst in leeftijdsgroepen, 4-6 jaar, 7-9 jaar en 10-13 jaar.
Brechje geeft les aan de docent theateropleiding in Zwolle en heeft heel veel ervaring met het werken met kinderen. Ze wordt geassisteerd door Marit Vosman, bijna afgestudeerd in Zwolle.

Lees meer over deze leuke nieuwe cursus op onze pagina ‘Theaterschool‘.