Bandjesproject wordt Bandcoaching!

Zoals jullie weten faciliteren wij al sinds jaar en dag twee keer per jaar met veel plezier en succes onze bandjesprojecten. Om onze leerlingen een nóg beter aanbod aan bandcoaching te kunnen bieden hebben wij besloten deze bandjesprojecten in een ander jasje te steken. De paar extra bandlessen die vaak ook tijdens de privélessen gegeven werden worden vervangen door een 10-weekse cursus!

De voordelen:

• Meer en regelmatigere repetitietijd voor de deelnemers
  • Strakkere organisatie met vaste docenten
  • Vaste lestijden, gemiddeld 2 bandlessen van 60 minuten per dag beschikbaar
  • Grotere verbindende werking door intensiever samenspel: je wordt een echte band!
  • Klassieke instrumenten zijn ook van harte welkom!
  • Ook deelname voor niet-privéles leerlingen mogelijk
  • Diverse soorten bandsamenstellingen mogelijk, voor ieder wat wils!

De kosten voor deze bandcoaching is zeer toegankelijk. Voor onze eigen (privé)leerlingen kost het € 13,- per les, en voor overige leerlingen € 15,- per les.

We geloven als DNM heilig in het nut van samenspelen: niet alleen kun je de in de les opgedane kennis toepassen in de praktijk en je algemene muzikale ontwikkeling opschroeven. Samen muziek maken is leren communiceren, naar elkaar luisteren, samen naar een doel toewerken, zelfvertrouwen opbouwen en heel veel plezier hebben met elkaar!  We kunnen dit al onze leerlingen aanraden, niet alleen de gevorderden maar ook de beginners!

Wil je graag met een paar vrienden/vriendinnen samen in een band? Geef je voorkeuren door bij de aanmelding en wij proberen het voor je te regelen.

Je docent kan je meer over de bandcoaching vertellen, en ook op de pagina bandcoaching staat alle informatie én het online aanmeldformulier.

Ook voor band-coaching is De Nieuwe Muziekschool the place to be!