Speciale uitnodiging voor concert Naardens Kamerorkest

Geachte leerling, ouders en docenten van De Nieuwe Muziekschool en van het Vitus College,

Misschien had je het al gemerkt, elke dinsdagavond repeteert er een klassiek kamerorkest in het Vitus College. Om je kennis te laten maken met onze prachtige muziek, nodigen we je graag uit voor ons aanstaande concert. Kom je luisteren?

Op zondagmiddag 16 december om 15:00 uur spelen wij “PS Mozart”, een uniek concert helemaal in het teken van deze componist en met de jonge getalenteerde pianosoliste Anne Brackman in de hoofdrol. Dit alles onder leiding van de bekende dirigent/componist Jeppe Moulijn.

Het concert vindt plaats in het Muizekscentrum vande Omroep (MCO), Heuvellaan 33 te Hilversum. Reserveren van kaarten doe je via de website van het MCO: www.mcogebouw.nl/agenda/ps-mozart/
Je bent onze speciale gast, dus bij het bestellen van kaarten kun je gebruik maken van de kortingscode: SPECIALGUEST waarmee je een onbeperkt aantal concertkaartjes kunt kopen voor 10 euro per stuk. We ontmoeten je graag op zondag 16 december in het MCO!

Met muzikale groeten,

Loes Helsloot & Nicole de Wit-Verdegem