Zangdocente Suzanne Pijpers zeer veelzijdige aanwinst

Komend seizoen zal Suzanne Pijpers onze muziekschool versterken. Ze geeft naast regulier zangles ook les in ‘jezelf begeleiden op de piano’ en gaat ook het Kinderkoor leiden.  Een enorme veelzijdige en enthousiaste docente waar De Nieuwe Muziekschool heel blij mee is!

Suzanne studeerde jazz en pop aan het Utrechts Conservatorium, en aan het Rotterdams Conservatorium studeerde zij af met een Braziliaans eindconcert. Om zich verder te verdiepen in moderne zangtechniek heeft zij EVTS level I en II gevolgd. Daarnaast heeft zij zich bij klassieke zangpedagogen ontwikkeld tot klassiek mezzosopraan. Ze treedt op onder de naam Suzanne Lena met zeer uiteenlopende gezelschappen.

Kijk voor meer informatie op haar docentenpagina en op Kinderkoor.